Gdy trzeba wezwać serwis...


<<< WSTECZ


Posiadacz ważnej karty gwarancyjnej ma prawo nieodpłatnego zamówienia wizyty serwisanta w przypadku awarii sprzętu o wadze przekraczającej 10 kg. 
Pozostałe sprzęty trzeba niestety dostarczyć do punktu serwisowego.

Jeżeli uznacie Państwo ,że wezwanie serwisu jest uzasadnione to PRZED SIĘGNIĘCIEM PO SŁUCHAWKĘ telefonu prosimy o przeczytanie poniższych uwag .


1. Karta gwarancyjna zawiera dane o sprzęcie i jest ważna wtedy, gdy jest wypełniona, podstemplowana w sklepie nie minął jeszcze okres podany okres gwarancyjny. Niezbędnym załącznikiem do karty jest dowód zakupu (mówi o tym adnotacja na karcie) czyli faktura lub paragon z kasy fiskalnej (nie jest nim np. kartka z pieczątką sklepu). Z karty gwarancyjnej będą nam potrzebne następujące dane :

  • Typ i model sprzętu
  • Data zakupu
  • Numer fabryczny


2. Ponieważ, niektóre modele sprzęty występują w kilku odmianach prosimy o spisanie z tabliczki znamionowej (znajdziecie ją Państwo wewnątrz chłodziarki u dołu na lewej ściance lub po otwarciu drzwiczek pralki ) 

  • Numeru artykułu


3. Prosimy o możliwie precyzyjne podanie objawów uszkodzenia oraz tego od 
kiedy one występują. Podanie dokładnych danych przyczyni się do szybszej i 
skutecznej naprawy sprzętu.