SERWIS



W dobie ciągłego wzrostu ilości i asortymentu znajdującego się na rynku sprzętu zmechanizowanego AGD rośnie zapotrzebowanie oraz oczekiwania Klientów na sprawną, szybką i profesjonalną obsługę serwisową.
Zdjęcie serwisu od frontu. 
(Kliknij tu aby powiększyć obrazek). Klient otoczony dużą ilością ofert sprzętu czuje się zagubiony i od serwisu oczekuje często porady, jaki sprzęt ma kupić lub prosi o wyjaśnienie reklamowanych parametrów danego modelu. Wszystko to powoduje, że przed serwisem pojawiły się nowe zadania, które zmuszają do ciągłego rozwoju aby sprostać zadaniom postawionym
"Nowoczesnemu serwisowi XXI wieku".

Certyfikat Bis serwis. 
(Kliknij tu aby powiększyć obrazek)Położenie serwisu w "łańcuchu dystrybucji" sprzętu zmechanizowanego AGD powoduje, że od jego sprawności w dużej mierze zależy opinia Klienta o danym produkcie oraz marce wyrobu. Dlatego zasadą podstawową naszego serwisu jest hasło: "sprawnie naprawić i zapomnieć", gdyż tylko taka usługa powoduje zadowolenie Klienta z posiadanego sprzętu.

Drugą zasadą jest szybkość dokonania usługi - staramy się, aby ponad 50% zgłoszonych usterek usuwać w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego usterki do serwisu lub dostarczenia na warsztat niesprawnego urządzenia.

Dokonujemy napraw lub konserwacji sprzętów należących do następujących grup:

sprzęt "biały" AGD jak: pralki, suszarki, zmywarki,chłodziarki side by side, chłodziarki combi, zamrażarki, kuchenki gazowe i elektryczne itp...

sprzęt "do zabudowy kuchennej" jak: piekarniki, kuchenki mikrofalowe, płyty grzejne: gazowe, oporowe, indukcyjne, zmywarki, okapy, chłodziarki itp...

sprzęt do sprzątania: odkurzacze klasyczne workowe, bezworkowe, z filtrem wodnym, sieciowe i akumulatorowe ...

sprzęt do grzania wody: bojlery, ogrzewacze przepływowe,

inne: kawiarki, kuchenki mikrofalowe, odkurzacze profesjonalne "PROFI"